MANAŽER ZÁKAZNICKÉ PÉČE – OUTBOUND CALLS

Tato role řídí oddělení zákaznického servisu s cílem maximalizace spokojenosti zákazníků a dosažení prodejních cílů. Dále vede a motivuje svůj tým vedoucích a zodpovídá za jejich rozvoj a spokojenost celého týmu, stejně tak za spokojenost zákazníků.

Mezi vaše odpovědnosti bude dále patřit:

  • Vedení pravidelných porad v rámci oddělení
  • Pravidelná a efektivní komunikace s oddělením Field Sales napříč všemi úrovněmi
  • Organizace návštěv kolegů z jiných oddělení nebo zahraniční
  • Návrh, implementace inovací a změn na základě potřeb oddělení
  • Sledování a implementace trendů na trhu
  • Pravidelný reporting plnění cílů a KPIs
  • Zodpovědnost za kapacity oddělení (fluktuace, nábor)
  • Řízení projektů oddělení a účast na projektech s oddělením souvisejících

Jak by měl vypadat váš profil:

  • Máte zkušenosti z call centra, a to jak na příchozích, tak na odchozích hovorech.
  • Zkušenost z oblasti rychloobrátky je vítaná.
  • Máte zkušenosti s vedením menšího týmu lidí, kde jste byli odpovědní za jejich motivaci, rozvoj a angažovanost.
  • Domluvíte se bez problému anglicky – využijete v denní písemné i mluvené komunikaci
  • Jste energičtí, máte rádi svoji práci a jste orientovaní na zákazníka. Svým podřízeným rádi pomůžete a pozitivně je naladíte.
  • Zvládnete práci s MS Excel na dobré úrovni – v pravidelném reportingu se vám bude hodit především znalost kontingenčních tabulek a základních funkcí

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
  • Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou
  • Motivující systém finančního hodnocení
  • Zaškolení a profesionální tréninky na podporu prodejních, vyjednávacích a komunikačních dovedností
  • Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
  • Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvěk na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií
  • Další benefity: mobilní telefon; notebook

Informace o pozici

Místo pracoviště

Českobrodská 1329, 198 00  Praha-Kyje, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Coca-Cola

 

Kontakt

Coca-Cola
Milan Vyleťal